23 Nisan 2013 Salı

Hobi Dolapları

Kaynak

Evde vakit geçirmeyi seven herkes gibi sizin de maket, elişi, dikiş gibi ufak tefek hobileriniz varsa, kullandığınız malzemelerin zamanla artmasıyla bir süre sonra etraftaki dağınıklık kontrol edilemez bir hale gelebilir. Oysaki evin bir köşesinde tüm malzemelerinizin derli doplu duracağı ve size keyifli çalışma alanları sağlayacak dolap ve depolama çözümleri, hem aradıklarınızı kolaylıkla bulmanıza hem de yaptığınız işe daha rahat konsantre olmanıza yardımcı olur . 

Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

2 yorum:

  1. Ben bu hobi dolapların bakmaya doyamadım. Ben de istiyorum ya. Hiç bişey yapamasam gider yapı marketlerden kestirir, birleştiririm.

    Yine hayallere daldım umarım yaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapı marketlerden kestirip yapmak iyi fikir, dikkatli inceleyince aslında yapılması çok da zor mobilyalar değil :)

      Sil

Yorum yazarsanız sevinirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...