19 Haziran 2012 Salı

Şişe Kapaklarından Yapılmış 11 Çeşit Tasarım

Kaynak

Her gün fırlatıp attığımız şişe kapaklarının takı, aydınlatma elemanı, duvar kaplaması, rüzgar çanı gibi bir çok tasarımda birer şaheser dönüştüğünü biliyor muydunuz? İşte size kapakları atmadan önce bir kere daha düşünmeniz için 11 farklı fikir;

1. Takı 

Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak


2. Aydınlatma Elemanı


Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak


3. Tablo



Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

4. Yapay Çiçek



Kaynak
Kaynak
Kaynak

5. Rüzgar Çanı



Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

6. Magnet, Süs, Kitap Ayracı


Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

7. Çanta, Sepet


Kaynak
Kaynak
Kaynak

8.Çerçeve, Ayna


Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

9. Tepsi / Masa Kaplaması

Kaynak
Kaynak
Kaynak

11. Duvar ve Zemin Kaplaması



Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

2 yorum:

  1. tepsi ve ayna tasarımları yapılabilir gibi görünüyor. bugün itibariyle kapak biriktirmeye başlıyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. özellikle tepsi tasarımını ben de çok beğendim:) hatta evdeki beyaz sprey boya ile bir kaç gazoz kapağını boyayarak denedim, kapatıyor mu diye sonuç gayet başarılı. fakat size tavsiyem üzerine üretim tarihi damgası vurulmuş olan kapakları toplamayın, çünkü boyayınca mürekkebi yayılıyor ve boyanın rengini bozuyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazarsanız sevinirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...