29 Ocak 2013 Salı

Sıcak ve Samimi Kafe Tasarımları

Kaynak

Bir gün "küçük şirin bir kafe açma" hayali olmayan var mı? Ben henüz rastlamadım :) İşte ben de oturdum, "kafe açsaydım nasıl olurdu?" diye sizin adınıza da biraz hayal kurdum, doğrusu bu işten de oldukça keyif aldım. Beyaza boyalı ateş tuğlasından duvarlar, karosiman yer döşemeleri, çiniler, beyaz ferfoje sandalyeler, limon-portakal ağaçları, masif ahşap masalar, vintage konsol ve dolaplar, daha neler neler..

Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak
Kaynak

1 yorum:

  1. merhaba mimlendiniz http://birazyazalim.blogspot.com/2013/02/liebster-award-etkinligi.html

    YanıtlaSil

Yorum yazarsanız sevinirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...